Svedala

I helgen var jag en snabbis hemma i Sverige.
Tog flyget efter jobbet från Oslo till Stockholm. 
Jag hade sådan underbar fredagsmorgon när jag vaknar av ett mail där det står att mitt flyg går två timmar senare än vad jag bokat .. What.
Går in på min resa och japp, mitt flyg är inställt och har fått plats på ett flyg två timmar senare. Kuuuuul.
Men ringde SAS och lyckades ändra till ett tidigare flyg. Var lite stressad där ett tag men det gick så snabbt och smidigt att jag till och med hann gå på tax freen. Godispåse till Niclas och en L'occotaine (orkar inte stava rätt) handkräm till lilla mig.
På flyget satt jag på samma rad som Lill Babs.

Annars har jag bara myst myst och myst med min darling, fikat i stan och umgåtts med vänner, hann till och med spela lite biljard! Kuligt.



Baby fixade söndagsfrukost 

Tillbaka till verkligheten nu då. Jobb och träning. Men nästa vecka åker jag till Sverige igen (haha!) så vill någon ses - här av er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0