LÖRDAG

Ja okej, jag bloggar bara om mina helger. Very much fun. Men helt ärligt så händer INGET spännande på vardagarna .. Jobbar, tränar, äter, sover. Det mest intressanta som hände idag var att jag åt en jävligt god fruktsallad på jobbet (kanske ska blogga om det då? Sen) 
 
JAMEN iallafall, denna helg bjöd på besök från Sverige. Ingen mindre än Elin! Vi har haft en supermysig girpower helg eftersom Philip var hemma i Sverige just då. 
 
Lördag:
 
Började med sconesfrukost följt av promenix längs floden (kanal? Älv??) och gick till Mathallen, Oslos bästa saluhall. Älskar matlagning (och ja såklart, mat) så det här var lite av himmelriket för mig. Det var försäljning av matvaror av bästa kvalle och resturanger låg uppradade brevid varandra och jag ville bara prova ALLA! Kommer definitivt gå dit fler gånger och hänga.
Vi tog varsin öl, lite oliver och snackade om livet och diverse.
 
Sen vart det utgång! Träffade trevliga jobbkamrater, osköna svenskar och knasiga norrmänn. 
 
 
 
 
 
Försökte se lite klurig och spännande ut.
 
#serutsomenfullugla
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0