All that money

Haha, trodde ni verkligen att jag skulle vara aktiv nu? En såndär seriös bloggare?
 
Då trodde ni sjukt fel. Jag är lataste personen i Oslo och kommer behålla den titeln ett tag till.
Men jag skriver nu, flr idag fick jag extra sömn (yey!) eftersom jag skulle lära mig stänga kaffebaren.
Passade på att gå till Skattetaten (Skatteverket på norska) för att fixa D-nummer (personnummer på norska) men tydligen räckte det inte med ett arbetsintyg, man måste ha med sig ett arbetskontrakt för att kunna få ett d-nummer.... 
.. och jag skulle skriva på kontraktet när jag fått mitt d-nummer. #Logic.
 
Jag fick ett kontrakt ändå, så får jag återkomma med nummret sedan. Så måste dit imorgon igen och trängas.
 
MEN, här efter  får ni se min helg. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0