Coming home

Så var dagen här. Dagen med stort D.
 
Efter 3 månader, ca 80 dagar, så åker vi hem till trygga (kalla) Sverige. Känns sådär. Saknar vänner och familj, men det är så varmt och mysigt här!! Aja, får väl lägga mig i ett solarium det första jag gör.
 
Morgonen började sådär, hade ställt klocka på mobilen så att vi inte skulle missa frukosten på hotellet. Vaknar 5 min innan frukosten stänger... Larmet har då ringt i 50 minuter men det låter inte?! Aaaghhhhhh! Men solskenet i det hela: fick Starbucks frukost istället. Yää.
 
Just nu sitter vi på en tatueringsstudio och Niclas finslipar sin tatuering. Vi har checkat ut Från hotellet, men flyget går 22.20 ikväll och nu är klockan 13.00 .. Så det är ett tag kvar!
 
Har en lång härlig flygresa framför oss. Ska bli så SKÖNT att sova i min egna säng igen !!
 
Tack Bali och alla människor som varit med för den här underbara resan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0