22 år

Så, tänkte dra igenom min födelsedag med tillhörande bilder.
 
22 år fyllde jag år i torsdags, och vilken perfekt födelsedag man hade då! Blev upppassat och bortskämd och bara njöt
 

Började med en födelsedags present från finaste  Niclas redan kvällen innan - ett par swarowski örhängen! Så att jag kan låtsas att jag är lyxig. Fabolous.
 
 
sen tog jag en timmes ansiktsbehandling på hotellets Spa (ligger ca 10 m från Vårat rum) och det var extra najs eftersom man fick 50% rabatt på sin födelsedag! Hehe
 
Efter det blev jag överaskad av "tårta"!
 
 Sen drog vi till min favoritrestaurang här på Bali. The Bistro! Drack drinkar, tog in en rom-punch skål som var superfancy och innehöll god rom-punch såklart. Åt någon kyckling till huvudrätt, efter det tog vi in en ostbricka och till slut en asgod choklad-fondandelar med karamellsås. Oh LORD så gott detta var!!
 
Innan utgång!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Världens bästa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0