Thunder fever

Tjo.

Idag har inte varit en såndär jättebra dag. Det började igårkväll då jag började få lite halsont, och idag kändes det som en tennisboll fastnat någonstans i strupen. Plus lite feberfrossa på de. Så det var inte en dag som hamnar på top 10 listan direkt...
Jag mår bättre nu iallafall, men har mest sovit idag då alltså. Har ju sån tur att jag har världens finaste reskamrat här som köper honungsrostade mandlar och hamburgare lunch hem till hotellrummet. Han platsar ju lätt på top 10, iallafall! 

Men vet ni vad, mitt i all sjuk-misär så kommer världens jäkla åskväder ( tänkte skriva århundradets oväder först men sen kom jag på hur otroligt arrogant det lät. Största bitchen alive typ. Så kan ju förfan inte skriva när Filipinnerna spolats och blåst bort precis. Har skänkt många tankar till de landet, hoppas dom får den hjälp dom behöver <3)
Men fan vad det small på där ett tag. Blixten slog ner kanske 300 meter härifrån. Vi satt på balkongen. Eller, Niclas satt i en stol, jag satt på golvet och höll för öronen. Heh.

Kunde ta mig ut innan solen gick ner för att göra Niclas sällskap till stranden samt för lite fotojobb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0