Reseblogg?

Mina kära läsare.
 
Har fått förfrågan från vissa av er att skriva en reseblogg. Ganska smart med tanke på att jag för en gångs skull faktiskt har något att skriva om!
Jag tänkte göra ett försök iaf, höga förväntningar på spel här. Tänkte som såhär:
Jag lägger upp ett inlägg per dag, varje dag. På så sätt har jag alltid något att lägga upp, även om det bara är en bild. Då har ni alltid något att se fram emot när ni vaknar. BRA VA? Jag vet.
 
Lite snabb info då: Jag befinner mig just nu i Indonesien för er som har missat det. Jag och 4 boys (bodyguards). Killarna surfar, jag försöker surfa, och annars äter vi billig mat och har det allmänt bra!
14 oktober - 11 januari är flygen bokade. Dom är visserligen ombokningsbara men det kommer nog inte ändras.
Vi började på Bali 2 veckor, vidare till Giliön Trawangan för lite snorkling och paradishäng, för att nu vara på Lombok. Kan skriva mer om öarna i ett annat inlägg!
 
Esteten i mig har ritat en liten karta :3
 
(De blå prickarna är där vi varit)
 
Vi är 7 timmar före Sverige här. Sitter på hotellet utanför vårt rum och spanar över poolen och palmerna. Får låna Niclas iPad att skriva ifrån. Det hjälper Inte suget efter en egen direkt... :)
Har köpt kontantkort med internet så kommer vara lätt att skriva. 
 
Amen då kör vi? Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0