Lyxdag

Idag hörrni...

..Idag har vi bränt pengar!

Till att börja med så gick vi till tatueringstudion Rumble Avenue för att Niclas skulle gadda två rosor på låret. Blev riktigt snyggt!

Det tog ungefär 3 timmar och under tiden gick jag till en beatysalong och tig en timmes ansiktsbehandling + manikyr.
Satt i en mjuk fotölj medan en tjej fixade mina naglar samtidigt som en annan stog bakom och masserade ansiktet med diverse krämer . Kände mig lagom bortskämd!
Till manikyren valde jag ett speciellt lack som är UV-baserat. Man tar på det som vanligt lack och låter det torka i uv-ljus (tjejer som gjort gelé naglar vet vad jag pratar om) (*eller killar. Man vet ju aldrig)
Sen gör man så i några omgångar. Så det här ska sitta som berget nu - skönt!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0