Black sand

Trött.

Ligger redo i sängen under filten (ja man fick en filt här .. Brukar vara ett lakan. Men ganska mysigt med filt när ACn står på nästan minusgrader <3)
Redo för sömn alltså! Men jag ska ju inte svika bloggen bara för de... #engagemang


Idag åkte vi tidigt på morgonen till en strand , med svart sand som demonstreras på bilden ovanför, där Niclas skulle surfa. Jag agerade fotograf. Varför surfade inte jag då? Jag är fortfarande nybörjare så kan väl typ surfa på Max 2 ställen i närheten .. Hehe. Men det går framåt! Sakta men säkert!

Annars har vi bara chillat idag. Shoppat lite osv. 

Ska upp i soluppgången och springa på stranden imorgon . Nya rutiner efter alla hamburgare här, Fyfan!!


/ Godnatt peeps 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0