Bistro

Jahapp, jag ger upp. Den här bloggen ÄR numera en matblogg. Men vem bryr sig? Mat är bäst.

Iförrgår åkte vi taxi 10 min till en restaurang vi åkt förbi innan som sett spännande ut. Vi gick in .. Och kom ut så jäkla nöjda.
Inredningen var precis som jag älskar den - tegel, stora fönster , massa ljus, blandade ramar med oldschool motiv . 
Och maten .... Suck. Bästa jag ätit hittils.

*Äpple och ingefärs-mojito

*Penne med musslor, räkor och fisk i tomat & vitvinsås med massa goda kryddor 

*Vaniljmascarpone med glaserade jordgubbar med sechuan-peppar, jordgubbsbalsamico och jordgubbsmacaron på toppen

Sistnämnda ... Dör. Dog. Efterättsdöden. Efterättshimlen. Vi diskuterade om det vore helt olämpligt att beställa in en till ..

Hade TYVÄRR inte med mobilen så i ha bilder!! Kommer äta där igen (kanske julafton?) så då har jag med mig den!

Tills dess hittade jag bilder från tripadvisor;










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0