mitt gym och jag

"We have a fitness center" they said. It will be fun they said.
 
Ajo tjena.
 
Vaknade så tidigt så kände att jag lika gärna kunde röra lite på fläsket i det här "fitness" centret. Hade föreställt mig massa löpband med tv, vikter och maskiner. Kanske en platspalm också.
 
Dom är tvugna att öppna upp för dom som vill träna till "cardio" rummet.
Det var då alltså en städskrubb med ett löpband i, ungefär.
Fanns även en crosstrainer, en roddmaskin och ja, en tv faktiskt. 
Det var helt okej att springa där idag, ville se på tvn men den visade bara en kanal med spanska såpor på så det lockade inte idag. Men häligt att röra på sig iaf. Det gör inget att det var lite halvkefft, jag menar, kan thailändare träna med en pinne med utkarvade stenar som vikter så kan väl jag klara mig också!
 
 
 
 
OKEJ, detta skrev jag för en vecka sedan, om inte mer. Sen dess har jag inte kunnat blogga pågrund av dåligt internet / kan inte lägga upp bilder heller... blogg appen fuckar ur. Lovar att lägga upp alla bilder så fort jag kommer hem ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0