Hawaii mafakka

Aloha!
 
uppdatering, javet. Men svårt att hitta tid till att skriva när man har fullt upp med att uppleva världen! Och vilken värld sen. Herregud och Jesus också , vad jag insett att det bara inte går att stanna i kalla Sverige . Finns så mycket att se och människor att lära känna!
 
San Fransisco:

Vilken stad! Mycket sköna/knasiga människor. Älskar det!
Och mycket bra shopping. Lite för bra, våra plånböcker kan inte ha mått bra där i slutet, i behov av terapi nästan . Men fan vad fina grejer man fick! 
Vi fick en fin visning av Golden Gate park mm av Michael som bor i staden. Mötte upp hans tjej Emily och hennes fabulösa bästa vän Tim som tog oss till en rom bar där vi delade på rum punch skålar, valde låtar på spotifyjukeboxen, och hade sjukt kul. Såå much fun!
 
Sen tog vi första bästa plan hit. Hawaii. Waikiki beach.
Vi har ätit ananas och bränt våra skandinaviska hudlager. Vi har surfat och druckit Mai Tai ur kokosnötter (fake kokosnöt gjord i kina visade det sig. Behöver jag förklara min besvikelse?)
Mest strand och poolhäng. Imorgon börjar mer äventyr, så ska vi hyra bil och åka runt lite. Börjar med en timmes hiking upp till Diamond head utsiktsplats, gammal vulkan topp. 
 
Alla andra sover, borde jag också. Tog en powernap precis innan läggdags, smart. Men då har jag energi att blogga!
 
Snart hemgång, bläää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0