Veckans

Fick lite klagomål på dålig update: Jag ber om ursäkt till mina fans.
Men idag är första dagen på 6 dagar som jag är ledig så nu jävlar sitter jag i här under min filt
och äter frukost och har det bra så nu ska det blooooggaaaas!
 
Kan ju sammanfatta veckan med bilder (orkar inte vara för ambitiös och redigera alla)
 
 
Tisdag: Våffeldagen! Vår allas egna extramormor Helena på jobbet stod och gjorde våfflor till alla på kontoret.
Supermys!
 
 
 
 
Tisdag kväll: AUKTION efter jobbet, på jobbet.
Det fungerar såhär vänner; När folk är fulla och glömmer saker på båten skickas detta till polisen.
Är det ingen som saknar dedär guldarmbandet efter att några månader gått så tillhör det lagligtvis till Birka.
Vi får tillbaka grejerna, men då har vi AUKTION på det som går att säljas.
Pengarna går till vår personalkassa. Fint va?
 
Mat, vin, klockor, mobiler, smycken och en hel del sexskämt var kvällens upplägg.
Förjävla trevligt.
 
Mina fynd? några guldarmband, en portabel högtalare och en jävla massa klockor.
 
 
 
 
 
 
Onsdag: Det blev SOMMAR! (vår)
 
 
 
 
 
 
Torsdag: Påskharen hade gömt ett ägg på min stol när jag kom till jobbet, fick även en biobiljett. Woop!
Har ingen egen plats eftersom jag är timanställd vid behov, men jag har mer eller mindre claimat den här platsen med sjöutsikt, så alla vet att den är min nu .Punkt.
 
 
 
GLAAAAAAD PÅÅÅÅÅÅÅÅSK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0