TA D LUGNT

Ojj vilken sliten dag. Känner mig precis som jag gjorde förtyp 2 eller 3 månader sen,
då jag jobbade non stop utan vila i stort sett, så gick nästan in i väggen. Kroppen orkade inte och känner nästan för att bryta ihop och hjärnan är bara mos.
 
Hörrni, det är superviktigt att ta det lugnt också! Glöm inte bort dig själv, du är trots allt det viktigaste du har i ditt liv.
Jag ska iförsig bara jobba en vecka till, för fullt, och sen är jag i stort sett ledig tills jag åker till USA.
Eller jag är ledig som det ser ut nu, men kanske får lite extratider då och då.
 
Lyssna på den här istället;
Alina Devercerski - Krigar precis som du 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mika

DÅLIG UPPDATERNG!

Svar: bläää javet!
Profil

2013-03-27 @ 23:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0