LOKA LIKES

Hörrni, har ni sett dom nya LOKA-smakerna?
(Tillsammans med detta och att Nordkoreas planer på att spränga hela världen i luften har avslöjats så är nu allting helt upp och ner.) Helt bananas!
 

 
Det sjuka är att det smakar VERKLIGEN chokladmilkshake och jordgubbsglass. Ni måste prova!
Det finns även Lemon-pie, har inte hunnit prova än, soorry asså.
 
Mitt betyg:
 
   
 
4 AV 5 AGNESAR. Det var gott, men väldigt knasigt. Fruktsmakerna är godare. Men kul grej!
 
 
 
 
- (Hahaha nu känner jag att mina blogginlägg flippar. Ajajaj.
Såg ni hur jag fick med något intellektuellt om Nordkorea där uppe också?
Man är ju allmännbildad och hänger med i Nyheterna liksom. Hähä)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0