helgen

Jaa gott folk, här sitter jag och har en perfekt avslutning på ännu en trevlig helg.
Popcorn och apelsinjuice med is. Helt perfekt. Om bara inte popcornjävlarna nödvändigt ska ramla ner innanför tröjan ner i urringningen hela tiden så hade det varit nästan himmelriket här.
 
Fredag:
 
Körde lite spontan-vin.kväll hos Michael med många andra trevliga människor. 
Vi firade att han fyllt år och jag firade att jag var ledig för första gången på 22 dagar. 
Dedär första vinglaset satt fint, lite för fint... Det spårade lite. Hahah. Men riktigt fin kväll (med ett finare slut).
 
 
 
Lördag:
 
Bakis? Jo tack, men det stoppar inte mig.
Jag bjöd mamma på afternoon tea i Gamla stan som födelsedagspresent.
Vad är detta för ljuvligt tänker ni? Ja, man dricker massa olika te, äter scones med alla tänkbara tillbehör, äter trekantmackor och massa kakor och tårtor. Dvs, man spricker lite. Men sjukt värt iaf!
 
 
Söndag:
 
Kämpardagen! 
Började med en powerwalk runt Säbysjön, 9,5 km. Helt okej jobbat.
Det var jag och pappa som var ute. Solen var ju strålande men det var mycket isigt och vinden var förjävligt kall men det var kul att kämpa lite.
Sedan blev det pannkakslunch och efter det ett benpass på gymmet.
 
 
 
Och här sitter jag nu. Ja, helt okej alltså!
 

Kommentarer
Postat av: gissa vemehehiehiehihii

DU ÄR SÅ FIN!!

2013-03-04 @ 04:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0