City life

HAH, kolla besökstatistiken är alltid lika underhållande. #bergochdalbana
 
Sitter just nu då i lägenheten på Kungsholmen, som jag fått låna av min fina vän Pernilla. Här ska jag laga goda middagar, sjunga i duschen och dricka vin på balkongen ett tag fram över.
Är redan helt utmattad av att klara sig själv, det är skitjobbigt ju??
Handla var ju katastrof, såg ut som en vilsen 6-åring och fick ringa mamma i panik och fråga vad f*n för sorts kaffe man ska ha. Kan ju inte sånt?
Lyckades väl ganska bra. Mycket ägg typ. Och bacon <3
 
10 min med tuben till jobbet dock. Najs.
 
Men ensamt på kvällen. Som nu. Saknar en viss person som befinenr sig på annan ort just nu. Kom dahhh.
 
 
Här får ni en härlig härlig låt!
 
Wake me up
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0