Veckans bilder

När skrev jag senast? 
 
Minns inte ens. Just nu sitter jag med laptop i knät, två filtar över, ett irriterande ryck i ögat som pågått i ca 47 minuter, tända ljus en kopp te brevid mig, och reflekterar över veckan som gått eftersom det är fredag (OCH LÖN<3) imorgon.
 
Har mest jobbat och tränat denna vecka, allt för helgen.
Har inte så värst mycket att säga så ni får mer bilder än text idag:
 
Melli fixade mina naglar, hennes lilla puppsing var där ♥
 
Påväg till jobbet, hittade den redan perfekta drycken i bättre format. Åhhhåh!
 
Blev tvungen att köpa middag fort på centralen, råkade hitta något som hette "Holy Monkey".
Dom har dumplings, sushi, nudlar, såntdär. Dumplings här ovan, asgott.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0