timetravel

Oj jävlar vad trött och sliten jag är idag. Blev en ytterst trevlig vinkväll med tjejerna igår, spelade lite spel men ju mer vin man fick i sig desto sämre gick det, hehehe ...
Tillslut slängde man ur sig ett slöddrande "Skiter i den här skiten nu" med skratten i halsen och övergick till mer koncentrerat vindrickande istället. Men mysigt vare.
 
Idag gjorde jag min plikt som dotter och följde med min mor på kulturella äventyr i stan. Hallwyllska palatset närmare bestämt, typ ett palats/stort hus vid strandvägen där alla möbler och allt står exakt som det var när folket bodde där på 1800-talet. Ja gud så intressant. Men fick en liten cool "just chillin in the pool-room, no biggie" bild på köpet. 
Huvudsaken är att vi sedan drog till NK och åt världens godaste mat och drack varm choklad med grädde <3
 
IKVÄLL (dvs snart) blir det fucking DJANGO UNCHAINED med vapendragarN min. 
Fan vad fett! Älskar Tarantino.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0