Sunday

Så skönt att vara ledig på en helg. Har inte haft många såna på ett tag. Är det såhär frihet känns?
 
DJANGO igår, det var helt otroligt. Tarantino har gjort det igen, helt enkelt! 
Ska inte sitta här och spoila för er, för ni måste helt enkelt se den själva!
Efter den 3 timmar långa filmen var klockan redan över midnatt men vi svängde förbi Hässelby och besökte Danne där det var lite häng med trevligt folk. Efter ett tag var vi så trötta så vi bestämde oss för att åka hem.
Linn kör hem mig snäll som hon är, men när vi svänger in på parkeringen kommer jag på något..
 
.. det kanske hade varit bra om jag hade tagit med min väska från partyt, med mina nycklar, plånbok och dessutom Linns plånbok i. JAAA! Var bara att vända, åka hela vägen tillbaka, och hela vägen hem. Igen. Såklart..
 
Nåväl, nu blir det fan ett gympass och sen lite avslutande yoga på det.
(Metro skrev att skryt över internet är ett tecken på en personlighetsstörning.
Ja kanske, men är vi inte alla lite efterblivna?)
 

I could be the one - Avicii vs Nicky Romero
Lite pepp-låt på det ^ synd bara att man lyssnat sönder den de senaste veckorna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0