NYE

God kväll.

Och alla mår sådär idag antar jag? Jag ligger i sängen och är typ halvdöd
men det är lugnt! Årets nyårsafton tillbringades hos fröken Linn, vi hade satsat hårt på maten, dekorationer m.m, vi hade till och med röd matta och Lucas hade fixat en hel pepsikyl för att ha all dricka i! Det var en trevlig kväll,
ca 20 pers var vi. Fick massa nyårspussar av alla tjejkompisar (♥)
 
Jag var bäst på att spela TP och beerpong, men sedan gjorde jag det fruktansvärt dåliga valet att ta en shot fireball en timme efter tolvslaget vilket resulterade i den sjukaste kroppskrashen i x2000 fart. Däckade helt och hållet i sängen vid halv 2 och missade resten av festen. Sov som ett litet barn till 10 då jag vaknar av att Sebbe ramlar ur sängen och välter ett bord i samma veva. Ja, sebbe och nastasia sov med mig. Mys. Imorgon fyller jag 21 år (!) och hade tänkt gå ut med massa kompisar men jag vet hur otroligt oläglig födelsedag jag har så räknar inte med att folk orkar gå ut, jag hade inte gjort det! Men Linn och Emelie är bro's och offrar sig som tur är. Äta finmiddag i stan och sen lite utgång på de!
 
Nåja, gott nytt år på er!
"And may the odds be ever in your favor"
 
 
 
 
 
I'm bulletproof, nothing to loose.
 
 
/G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0