Ny kategori

I detta moderna samhälle där en bild innan man börjar äta sin mat är standard så är det kanske lika bra att jag har en kategori till detta. Ny kategori alltså: Matigt.
Som singel så får man helt enkelt laga mat till sig själv och har därför lärt mig lite mer, framförallt att improvisera av det lilla man har i kylskåpet.
 
Har dessutom kommit in på det här med lågt kolhydratintag (ska man vara seriös med träningen så), så det mesta jag lägger upp är lite "nyttigare". Och som sagt oftast det som brukar finnas i kylskåpet, så enjoy!
 
 
* Clubsandwich variant, med stekt ägg, falukorv och sallad
 
 
* Bananpannkakor, med apelsinbitar, vaniljkesella och kokos.
(Bananpannkakor, busenkelt: Två ägg + en banan. Mixa. Stek.)
 
 
* Ja, det här ska då föreställa en omelett.. hahahaha!
Är så ledsen men om det är något jag inte kan göra för mitt liv så är det
omelett. Det går inte! Det ser ju minst sagt förjävligt ut så tänkte att det skulle se
lite bättre ut med persilja ovanpå. Hahaha kan inte sluta skratta åt mig själv <33
Nåväl, detta är DÅ: Omelett med stekta körsbärstomater, tonfisk och riven ost.
Och persilja.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0