igår, idag, imorgon

Idag var sista dagen jag jobbade på Coop. Det var i stort sett mitt första jobb, och jag har haft det i lite mer än 2 år nu. Har varit så sjukt trött på stället ett tag så var skönt att äntligen gå vidare, men kommer sakna alla sköna människor jag jobbat med. Kundtjänst tjejerna speciellt, hur ska jag klara mig utan alla terapisnack och skrattanfall?
 
När jag gick ut därifrån kändes det.. sjutk kosntigt. Det är så mycket nytt som börjar hända känns det som, livet börjar komma ikapp en. Läskigt, oroligt, vad kommer näst? Sånt som snurrar i mitt huvud just nu.
Imorgon är första dagen på Nilson Shoes till exempel. Hjäälp!
Men har lyckats finna ett litet självförtroende som säger:
Kör bara! Du måste försöka åtminstone!
 
Liten såndär melankolisk dag. Då man helst bara vill lämna allting och bosätta sig på Hawaii eller nått.
Oskar Linnros hjälper mig igenom detta, som han alltid gör när livet känns tungt.
 
 
 
 
 
Om vi bara vore nått mer, mer än bara nästan lika snygga
Om du inte vore som dom här i stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0