blod, svett och tårar

Det här är en stor dag. 
Jag är klar med min kurs. Klar med tenta-ångest och ingen fritid. Nu ska jag inte bli sentimental och prata kära kurs-minnen.. eller jo, bara lite.
Jag började av en ren slump, men så bestämde jag mig för att fanimej gå igenom det. Det känns dock lite tomt helt plötsligt. Det är nu nytt år, ingen mer kurs, inget mer coop utan bara två nya jobb. Läskigt.
Men är ändå oerhört stolt över mig själv just nu!! Är norra europas mest slitna tjej just nu, ser ut som en avdankad författare som druckit för mycket hostmedicin i sina dagar, i matchande outfit bestående av collegetröja, mjukisbyxor och stora tofflor. Sexigt? Ni ska bara veta...
 
Min guide till att lyckas med plugg är: Kaffe och ordbajs. Har du en talang för att ordbajsa kommer
du klara dig utan problem.
 
Heuheuheuheu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0