Be fucking amazing.

WHa'aap.
 
Är så dålig på att uppdatera, javet javet. Jag har inte värsta händelserika livet just nu (tro det eller ej!) så vet
inte vad jag ska skriva om. Skrivkramp tror jag det kallas.
 
Spenderade helgen men att utföra min plikt som del av en familj och släkt och ta mig till en sådan,
släktträff. Farmor gav mig 300 kr och en skev bild av min tatuering (det står Hope i nacken. Hon trodde det stod Helge.) min farbror spelade sköna jazzskivor på LP-spelaren, min 18-åriga kusin hade blivit lång som fasen och skaffat rejält goatie-skägg. Min 16-åriga kusin var ännu längre och hade bakat en tårta som var god. Han gillar att baka tårtor. Pappa och farbror började diskutera om deras barndomsvän blivit dömd för misshandel av sin brasilianska fru och satt i en timme på flashback för att kolla upp det. Släkten... ja.
 
Så resten av dagen har spenderats av plugg och skrivande. Måste säga att jag är en jävel på att jobba under press, har haft ca 1 månad på mig att göra ett arbete som jag gjorde på nästan exakt 24 timmar. Hell to the yes. Men jag rekomenderar inte denna metod till alla barn därute. Det är idiotiskt, men funkar för mig, dessvärre.
I min press vart jag tvingad att fö första gången i mitt liv brygga eget kaffe. Det blev helt fantastiskt!
Så 2013 hittils har jag: Fyllt 21 och lärt mig dricka samt göra kaffe. Kommer nog bli ett bra år.
 
Le awesome kaffe and le awesome dator. Högst ointressant bild men det skiter jag fullständigt i.
 
:3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiin blogg

Svar: Tack ! :)
Profil

2013-01-12 @ 20:46:36
URL: http://lanjas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0