avlider

Fan, fredag hörrni. Och löning dessutom!
 
 
Och feber och sjuk och fanskap. 
Japp, ligger här i sängen efter att ha genomlidit en hel arbetsdag. Var en såndär då man var precis på snäppet att sjukskriva sig men tänkte "äh jag kör ändå, det klarar jag". Det gick bra, men nu mår jag fan piss.
Magkramp så det sjunger om det, illamående och frossa. Allt kommer och går dessutom.
Och det värsta är (om jag får vara riktigt dramatisk) att jag inte kan tröstäta för då förflyttar sig Helvetet itself oavkortat till min magsäck. 
 
Lägger upp den här bilden för att trösta mig själv:
 
 
Där har ni det, första veckan på jobbet, veckans bästa säljare.
Har jag sagt att jag är bäst? Jag är det iallafall.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0