2012

 
2012 resumé - i bilder
 
*

Japp, här kommer den. Ni slipper inte undan.
Men ja, kände att jag ville reflektera lite över senaste året. Har hänt så mycket stora och viktiga grejer som gjort att jag lärt mig otroligt mycket om mig själv och om livet. Året började.. inte så bra alls. Det var en rejäl nergång och jag var tvungen att ställa mig in på ett helt nytt livssätt. Men så är det ju så att trots att vi har dessa nergångar så är dom ändå viktiga för att vi ska lära oss av det. Det har jag verkligen gjort, så jag uppskattar vad det förde med sig. Det har gjort mig till en bättre människa som jag trivs mycket bättre med!
 
Resten av året har varit så otroligt kul, och sommaren var helt underbar.
Har fått resa jättemycket (inte långa sträckor men det kommer ju snart!), lärt känna massa nya och underbara människor, haft spårade utekvällar med så mycket skratt att man gråtit och testat nya saker och gränser.
Har tagit tag i livet lite och gjort högskoleprovet, tagit körkort, börjat plugga en kurs på Universitetet OCH skaffat två nya jobb som jag dötrivs med!
 
Men herregud, nu när jag läser vad jag skrivit blir jag så stolt över mig själv. Nästan lite rörd, haha! Lagom sentimentalt..
 
Nejmen, 2012. Det var mycket nergångar men lika mycket uppgångar, om inte mer. Så jag är nöjd ändå. Men så säger jag som man alltid gör ; 2013 ska bli bättre. Det ska bli mitt år. Börjar om helt och hållet, lägger allt negativt bakom mig, och satsar på det positiva. Grymt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
TACK 2012 OCH ALLA MÄNNISKOR FRÅN DET!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0