WORKOUT

Ja igår var en spännande dag på gymmet. 
 
Är mitt uppe i ett ryggpass med Nastasia, står och chillar lite.. så går brandlarmet.
Min första tanke, "åhnej måste jag pasusa min workout nu?"
Ja, så alla fick gå ut. Jag gick inte längre än till receptionen, hade ju ingen goddamn jacka med mig.
Men det var bara ett geni som glömt hårtorken på, det var ju snällt och bra osv. Men inget ont som inte har något gott med sig; Det var smockat med folk på löpbanden, men nu vart alla såklart lediga och jag var först upp på ett. Scoooore!
 
 
Det var igår det. Skulle tränat idag också efter jobbet. Hade till och med dragit på mig träningskläder men när jag gick därifrån sa min hals helt ifrån. Har varit lite risig i en senaste dagarna så jag åkte hem och åt frukt och kolalde Gossip Girl istället. Ganska värt ändå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0