Nosh and Chow

I onsdags stod fina Pernilla för förkröket hemma hos sig på Kungsholmen. Vin, drinkar och tjejsnack i högsta grad stod på menyn. Lyckades dessutom få in ett mordförsök på mig själv eftersom fröken Plog hade gömt nötter i botten på chipsskålen så fick spotta och skölja munnen för mitt liv, men jag överlevde! (Haha självklart var det inte meningen, och vet inte om det var jordnöt heller, men man får ju vara försiktig alltså!)
 
Vi drog iaf till Berns nya såkallade townhouse/speakeasy-bar Nosh and Chow. Jag blev kär i det stället. Det var som taget ur ett Gossip Girl avsnitt. Jag letade febrilt efter Chuck Bass utan framgång. Fanns en del sliskiga svenska versioner dock. Men inredningen och allt var supermysig! Dyr cider. Man har väl råd att gå dit en gång i månaden när man vill känna sig fin.
 
Och tjejtoan hade egen DJ. 
Javet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0