Little bit

Idag hände något otroligt. Jag gick till gymmet. NÄR DOM ÖPPNADE. Gick genom dörrarna vid 8.00.
Vad händer med världen osv...
 
Anledningen var som så att eftersom jag sov över hos Emelie, och hon & Linn ändå skulle iväg tidigt, så tänkte jag att jag lika gärna kunde dra dit. Det var väl skönt att hinna innan jobbet, men trots de tusen koppar kaffe jag druckit idag så har jag varit i obalans hela dagen. Kroppstackarn fick väl en chock.
Så jobbet var ingen höjdare, men jag stog ut. Fick ju sushi till middag iaf.
 
Så nu sitter jag skönt i min säng och dricker varm mjölk med honung och lyssnar på John Mayers Live-album. Ganska grym bakgrundsmusik.
 
Nu ska jag slå på Lords of dogtown, för trettioelfte gången. Får inte nog av den filmen. Nevvah.
 
Smått trött tjej på jobbet idag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0