heart/hate

Ja då var det den här dagen man fruktat för i veckor. Som den singel man är.
 
Den här dagen blev väl ungefär som man tänkt. Spenderade alla hjärtans dag med att testlukta på deodoranter på ICA. Fan vad festligt.
 
Nejmen det var inte bara bu och bä. Har ju fått massa godis, gjorde en fin kärleksfrukost till mig själv (HAHA ja ni läste rätt</3) och hade ett bra gympass på det.
Pysslade om mig själv lite med ett bad, Kings of Leon på högsta volym och ansiktsmask, tyckte jag förtjänade det.
 
Ris: Till svikare
Ros: Till människor med den där extra glöden som man bara vill krama så hårt det går
 
Trots att det vart en ganska deppig dag så är jag varm i själen. Tack för fina människor.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0