HAPPI

Idag är det en såndär underbart bra dag igen. Ska jag skryta om det igen? Ja, det ska jag.
Vaknar med skön sovmorgon och god frukost (viktigaste på hela dagen), jobbet gick asbra och lyckades ha sånt pass bra flyt att jag tajmar bussen på minuten och hinner ett tidigare tåg hem. Åhååå!
Sen är det diverse andra fina människor som gör mina dagar lite extra bra. Puss på er.
 
Imorgon ska förövrigt bli lika bra. Det är ju alla hjärtans dag?! ♥
Föväntar mig tusen röda rosor från alla mina fans och beundrare.
 
Haha fast nej. Nej, det gör jag inte. Det enda röda jag förväntar mig imorgon dricks ur glas och gör mig glad.
 

Nu ska jag dricka juice, beställa en sjal och networka.
 
 
Så hemskt mycket puss,
 
 
/A.G
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0