GETTIN PLACES

Söndag!
 
Har jobbat och tjänat fett med cash, städat rummet och ätit god middag.
Förutom att lägenheten över mig har två småbarn som stampar i golvet över mitt rum så är det här en perfekt söndag. Mår prima!
 
Har dessutom bokat & betalat sista flyget (till och från Mammoth, skidorten jag ska hänga på i en vecka i Cali) och dessutom bokat min första hotellnatt brevid LAX airport. Kom fram så knasigt så var tvungen att ta en natt och åka flyget till Mammoth dagen efter. Men det är bara skönt, ska ligga i min kingsize säng och äta hämtmat från Taco Bell eller Denny's. Eller nått annat coolt amerikanskt.
Nejmen, hittade ett riktigt bra hotell. Så är supernöjd!
 
Ca 2 månader kvar. SHIT
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0