February air

Var hälsad.
 
Helgen var lagom händelserik; för att vara kortfattad så bestod fredagen av något som kändes som en tidsresa till tiderna då smuggelvodka, alldeles för tunna strumpbyxor och tjock mascara var på modet, ca 16 bast alltså. Hemmafest hos en okänd människa på andra sidan staden. Den var väl ungefär som festerna var då för 5 år sedan...Inte helt okej. Vi drog hela gänget hem i en taxibuss, alldeles för många var vi i den med chauffören var glad ändå.
 
Lördagen bestod av släktmiddag hos Linn (självklart vart jag också bjuden, är väl nästan släkt?). Ytterst mysigt med lite vin och alldeles för mycket mat och cheesecake.
 
Igår hade vi girls sleepover hos Empan. Kollade om "Hall Pass" och diskuterade hur grymt det vore att hyra en stor lägenhet som vi tre kan bo i. Jotack!!
Jag och Linn fick stora sängen (YES) och frun i huset tog soffan, snäll som hon är. Sedan bjöd hon på frukost dessutom! Alltså, vilka brudar jag har i mitt liv va?
 
MYS! Kände för att gömma mig dock, hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0