EN SÅN DAG

Ahh, jobba på varje dag, det är mitt beat.
 
Sitter just nu och ska blogga det sista jag gör innan jag ska få min skönhetssömn inför jobbet imorgon.
Även fast klockan är alldeles för långt gången efter min läggdagstid så måste jag skriva, för det är dags att skryta igen.
That's right, hade sånt sjukt bra flyt på jobbet idag. När jag väl går in för att sälja är jag fan "on fire!".
Stängde själv gjorde jag också för första gången. Åhh så duktig jag är!
 
Kom hem med ett leende på läpparna och belönade mig själv lite.
Blev en kväll av Gossip girl, Deadmau5 och Sum41 från högtalarna (ranadom blandning javet) och fruktsallad med riven och smält mörk + vit choklad ovanpå. Helt OK.
 
OCH IMORGON ÄR DET FREDAG. HIHI
 
Ang. valet av pose: Jag vet inte. Jag och frukten iaf.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0