Vår jul

GOD JUL på er!

Skriver nu dagen efter, låg i matkoma helt slutkörd igår så orkade inte skriva, hehe.

Igår hade vi ingen snö, men vi hade regn i vanlig ordning. Åt en stoor frukost på vårt stammis-ställe; bananpannkaka, fruktsallad, yoghurt med honung och varm choklad!

Sen åkte vi faktiskt och bowlade! Ah, den ni. Jag tror vi spelade fem omgångar, sjukt kul var det! 
Jag kom tvåa en gång. Sen kom jag sist hahah.

Till kvällen åkte vi till ett "finare" kvarter med bättre restauranger. Vi ville gå på Bistro (minns ni den jag bloggade om innan?) men det var ju såklart proppfullt.
Vi hittade ett lite mindre lyxigt ställe, det funkade utmärkt, god mat!

Åt en huvudrätt också men den såg så tråkig ut. Dåligt bloggmaterial.




Sen åkte vi hem och myste ihop oss i sängen, tände ljus, åt choklad och tittade lite på Kalle på Youtube.

Och öppnade julklappar SÅKLART!




Jusste - Skypade med familjen och släkten som befann sig hos mina kusiner i Borås. Dom verkade ha det väldigt mysigt så det klämde lite i hjärtat men nästa jul är jag med dom igen! :)

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0