Mirakel

Det här kanske är ett mindre intressant inlägg ... Eller nej förresten, mina inlägg brukar inte vara så intressanta HAHA. Okej, kanske lite?

Hur som haveri, har köpt en produkt jag varit sugen på väldigt länge.
En cc kräm från Clinique. Den är så fruktansvärt bra eftersom den: ger massor av fukt, återställer fuktbalansen i huden, korrigerar små märken och blemmor, har spf 30 och är lätt färgad, täcker naturligt och ger en naturlig lyster.

Har provat den två gånger och är redan förälskad. Nu köpte jag tyvärr en ljus nyans så att jag kan ha den när jag kommer hem till Sverige och blir blek igen på trekvart men provade ändå - såklart. Ser ut som att jag tagit för mycket solkräm i ansiktet till min bruna kropp ... Men får väl spara till Sverige ! (Och klagar ju INTE på min bränna!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0