Julvaka

Åh hörrni! Idag (eller nu?!) är det julafton här på Bali. 
Vi gick precis, kl. 00.10, till lilla närbutiken här brevid iklädd tomteluvor och köpte lite mer öl. 
Såhär började det idag:

Enda dagen någonsin här då det har regnat HELA dagen. Konstant. Från 11 - 23. Regn.
Vi åt frukost/lunch och sen var det julklappsjakt. Jag krigade med mitt lilla budgetparaply och försökte hitta något som kan räknas som julklapp. 
Jag kan säga att jag är, ganska nöjd iallafall. Typ 6 av 10. Finns inte så mycket att gå på här plus att jag hatar och är värdelös på att pruta så vanliga gatustånd funkade ju då icke.

Niclas och Andreas överraskade mig med julpynt så nu sitter vi på vårt hotellrum med: Pyntad gran (spelad av Niclas surfbräda), massa ljus, apelsiner pyntade med nejlikor, inslagna julklappar under "granen" , på en julgransmatta (JA, dom hade köpt en!!) och lite öl.

Så ja, för första gången i år har jag fått julkänsla. Känns underbart.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0