Fjärde advent

Fjärde advent då. 2 dagar kvar till julafton!
Imorgon ska jag ut på stan och köpa lite julklappar till Nicke - och mig själv! Vi tänkte göra så och Slå in allt så blir det lite spännande också för den andra personen att se vad man har köpt till sig själv! Hehe.
Sen blir det väl nån finare middag, lite alkohol kanske, sen vet jag inte. Jo jusste, vi tänkte köpa ljus och tända på balkongen ! Kanske lite frukost på sängen?

Idag har det regnat mer än vanligt, haha fan. Kvällen spenderas under filten med Pocky och kollar intervjuer med Jennifer Lawrence på Youtube. Jag tycker hon är så jävla cool. Hon är sig själv liksom, tar ingen skit. Har sagt det innan tror jag?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0