Advent nr 1

Advent idag då. Första december.
(FAN, december redan? Hur gick året så fruktansvärt fort?)

Jag förstår om ni andra börjar få julkänsla där hemma. Kylan klarar jag mig så bra utan men ÅH vad jag inte skulle göra för lite pepparkaksbak och tända ljus. Ni fattar va? Jag tänker minsann göra så gott jag kan här! Typ leta upp jul-låtar på Spotify, köpa ljus att ha på balkongen .. En el ljusstake kanske?! Haha det spårar ur. Men jag älskar julen
På Starbucks har dom åtminstone julpynt och pepparkaks-frappe som jag tagit del av några gånger. Sjukt jävla gott.


Såhär var vår advent! Ja, vi fick advents fika vi också.

Nu har vi bara packat resten av kvällen för imorgon bär det av till SINGAPORE !

Arriverderci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0