2013 / slutsats

 
2013
 
Som jag sa innan, har haft inställningen på att det har varit ett ganska dåligt år, pågrund av mycket som har hänt privat (både väldigt bra och dåligt) och har varit väldigt jobbigt, men när jag ser alla bilder så inser jag hur glad jag varit trots allt. Och det bevisar väl bara att ja, livet är jobbigt ibland, men har du människor i din närhet som gör dig så lycklig att det dåliga inte spelar någon roll, då är du på rätt spår. Då är det BRA!
Har förlorat människor, vissa som betytt väldigt mycket för mig och kommer antagligen alltid göra, och det är tråkigt och jobbigt , men har även träffat mycket nya umderbara människor som lett till nya vänner, och det är den finaste med det här året! 
 
Mitt nyårslöfte: 
Umgås mer med mina vänner. Ni förtjänar mest av min tid.
 
 Och 2014; vet inte vad du kommer medföra, men jag säger bara: Bring it on.
 
/ Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0