2013 / del 5

 
ÖVRIGT
 

 
I januari skrev jag min sista jobbiga hemtenta, fick 50 högskolepoäng och har aldrig varit så stolt över mig själv tror jag. Kursen var bara en termin, men det var givande och kul att lära sig något nytt. Men jag hatar läxor, haha!!
 
*
 


 
Träningen har gått riktigt bra i år. Började äta lite bättre, kom på hur gott bananpankakor är och köpte proteinpulver. Nu har semestern tyvärr tagit ut sin rätt, men det blir nystart när jag kommer hem!!
 
*
 


GALNA (!!!!) utekvällar. Hahaha! Den här bilden togs av Markus med min mobil 1 sekund innan vi alla börjar skrika och Annicka släcker elden i hennes hår. Hela MP luktade bränt hår efter de.. Haha!! Vad man får va med om!
 
*
 

 Gjorde min andra tatuering, på Hawaii.
 
*
 
 
Världens bästa Emelie tog studenten!
 
*
 
 
Och det gjorde även världens bästa lillebror!
 
*
 


 
Var på två (!) bröllop i slutet av sommaren. 
Grattis och tack för att man fick vara med!
 
*
 
 
 Högtider som midsommar då man festar till soluppgången. Livet <3 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0