2013 / del 1

Näe, om man skulle göra en årsresumé kanske?

Har tagit ut höjdpunkterna från min Instagram, och det var fan inte det lättaste kan jag säga! Inte bara det att alla bilder laddade sjukt segt, utan jag insåg att - Shit, vad mycket jag gjort ändå? Jag har hittills haft inställningen att 2013 har varit .. Well.. Ganska kasst ändå. Och det verkar förresten som att det har varit lika för många andra? Men ja, nu när jag kollar bilderna. Det har varit ett riktigt bra år. Faktiskt

JOBB

Takterassen på Birka.

Började på Birka i Oktober 2012 och slutade på Coop i Januari. Har trivits så extremt bra på Birka Cruises där jag jobbade på terminalen och sen på telefonbokningen också. Så fina kollegor och skön stämning!

Introduktionsdag på Nilson group's huvudkontor.

Fick även ett till extrajobb i januari. På Nilsom Shoes i Bromma. Jag fick äntligen in en fot i modebranschen som varit min dröm så länge. Har lärt mig så mycket om försäljning där och har blivit (skryter lite nu) väldigt bra på det! Stolt över mig själv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0