BAD DAY

Oj vilken vecka..
Har haft fullt upp med jobb och träning och däckat i sängen när jag kommit hem.
Har inte varit världens bästa vecka kan jag medge, mycket som gått snett och är bara utmattad pågrund av massa saker, personliga och opersonliga. 
Igår hade jag glömt hörlurarna hemma på toppen av allt, men jag vägrar åka 1 timme kommunalt utan musik,
så sprang in på pressbyrån och köpte ett par för 150 kr. Värdelösa, men bra nödhörlurar.
 
Imorgon ska jag till Jönköping & Borås igen och gå på 50 års kalas (dvs sitta vid barnbordet och dricka cola och sedan köra hem mina festliga föräldrar). Det ska bli skönt att komma bort härifrån lite. Behöver en paus från allt här.
 
Fick iaf veta att jag ska börja ta hand om och boka gruppresor samt ta emot konferensgäster (konferensvärdinna), kul att det händer något nytt på jobbet!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0