Min framtid

Jag har nu planerat min framtid i detalj. 
(Reserverat för undantag då man aldrig vet vart livet tar en, så en "Alternativ" planering för min framtid stämmer in mer)
 
Min "alternativa" framtid:
 

Resa runt när jag skrapat ihop tillräckligt med pengar, dvs. joina mina kompisar som drar nu i Oktober.
 
Jobba lite mera, så att jag kan resa lite mera över sommaren och så.
 
Börja studera grafisk kommunikation/media eller liknande
 
Detta gör jag för att sedan kunna komma in på Hyper Islands Interactive Art Director utbildning. (Eftersom jag insett att jag aldrig kommer kunna gå på Berghs med sin studieavgift på 176.000 kr ...)
 
Köpa lägenhet i Sundbyberg. Punkt.
 
Eventuellt få praktik utomlands
 
Jobba som Art Director! Score!
 
 
Där har vi det! Får se hur detta går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0