Natt

INGEN har besökt min blogg idag. Varför?? Varför lämnar ni mig? </3
 
Haha nejnej skämt åsido, tänkte göra lite väsen på detta ödeland till blogg... inget speciellt men ja, så ni vet att jag lever.
Jahapp, annars då? Klockan är 01:12, sitter och skakar för har fått i mig för mycket koffein för min lilla kropp, delvis därför jag måste skriva av mig lite :q
Det var ganska najs att köra bil hem från Emelie med skakande ben. Eller inte...
Vi kollade The Descendants (grova stavfel? Eller spikade jag det?!) och snackade massa skit baH.
 
Jaha, jobbar tydligen imorgon också, trevligt. Sen blir det utgång tror jag! Men man vet aldrig vad morgondagen har att erbjuda!
 
 
Har jag sagt att jag älskar Pyro med Kings of Leon? Okej, det gör jag.
Lyssna på den här!
 
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0