Framgång

Kära vänner! Hej!
 
Idag var det möte på nya jobbet (Birka Cruises). Fan vad jag trivs där alltså. Får jobba med min bästa vän och
sjukt trevliga och sköna människor som man känner sig jättehemma (nytt ord Agnes?) med!
Dessutom är förmånerna helt INSANE. Ska inte gå in på detalj för det blir så sjukt skrytigt men jag klagar inte!
 
Nästa vecka ska vi lära oss telefonen (så om ni ringer och ska boka resa på Birka Cruises kanske jag svarar!).
Detta innebär mer tider och i på dagtid också. Fucking yeah!
 
 
Nu ska jag sova, här har ni lite extra förmåner från mig:
  • Har uppdaterat min tumblr; för er som missat så består den av sånt jag gillar, mode, inredning, resor till olika platser och allmännt vackra saker! KLICKA HÄR!
  • Missa inte heller min instagram! Heter agnesgren där!
  • Här får ni dagens låt: Take my hand - Shawn McDonald
 
PEACE ♥
 
/g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0