Bloody sunday

Söndag igen då.

Har haft så kul den här helgen! Bra helg! Har inte festat så mycket på flera månader känns det som, men det ska ju firas när Linn är hemma!! Åh det känns så underbart nu vaa <3

Nackdelen är att jag typ ätit som en gris och dessutom inte hunnit träna lika mycket som jag skulle velat </3 haha I -landsproblem. Men det var värt ändå, och gott framförallt... :)

Blev gymmet idag med Palin som vanligt, sen ut i solnedgången med Emelie och Bella.

Nu däremot håller jag på att PACKA...ska ju till LONDON IMORGON!! Så sjukt jävla pepp!
Är typ klar, ska inte ha med mig något alls typ för att ha plats med shopping :D
åker Ryan Air (som jag lovat mig själv att aldrig göra igen..men är man fattig så är man)
och vi ska ta flygbuss halv 7 på imorgon bitti. Upp klockan 5 då .

Så borde gentligen sova nu. Ska bara uppdatera inspobomb.tumblr.com först.

Puss. XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0