Thai imorrn

Åhh idag är det måndag. Imorgon åker vi till Thailand IHHHH!!
Fan bara att det skulle li supervarmt här när vi åker...ska ju vara minusgrader ;P
hehe neejdå det är skönt att vintern är i stort sett ÖVER här! Kommer hem nästa vecka och är brun lagom till våren, YESS!
Jag har lite resfeber kan man lugnt säga, kunde knappt sova i natt och höll om Alex extra hårt. Kommer sakna honom och speciellt på nätterna! Men jag har ju Emelie att gosa meee!
Jag fixar med filmer och musik just nu, men jag orkar inte packa....så tråkigt. Blää
Ska jobba lite i klädbutiken om några timmar, måste göra nått tills dess, tänkte sola en sista gång och duscha och hålla på så packar jag ikväll (a)
Frukost, klibbig gröt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

så kul :D

2012-03-12 @ 11:29:30
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0