Paris!

Härligt bakis efter midsommar, men så känner nog de flesta idag va?
Min midsommar var mycket fin, speciellt maten. Dessvärre så var det en kväll av evigt rödvinsspillande på vita klänningar och skjortor. Och ett evigt skrubbande och diverse husmorskurer för att försöka rädda plaggen. Gick hyfsat bra iaf!

Så idag får man ta det lugnt ! MEN är så taggad på de kommande somamrplanerna jag har framöver!
Bestämde igår att jag, Linn och Jessica ska med Emelie till hennes landställe i Smögen i slutet av Juli! Roadtrip och en evighet av solande, badande och skaldjursätande.
OCH om EXAKT 2 veckor åker jag och mamma till PARIS ! Wiieee

Vi lyckades få ett grymt bra hotell dessutom, riktigt fint men inte för dyrt, och seriöst 10 steg från tunnelbanan, över gatan bara. Haha! Längtar så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0